O nás
Nabízíme marketingové a komunikační poradenství.
Shrnutí:
Monitoring trhu – finanční monitoring, kreativní monitoring, PR monitoring, monitoring reklamních investic mediálních zadavatelů (celkové výdaje, SOS a SOV, časové nasazení a sezónnost, media mix, channel mix, formát mix a další atributy jednotlivých mediálních kampaní)
Analýza trhu – analýza cílových skupin z mnoha různých úhlů pohledů (sociodemografického, mediálního, nákupního, spotřebního, lifestylového, názorového atd,)
Analýza mediálního trhu - sledovanost, čtenost, poslechovost jednotlivých médií, jejich vhodnost pro cílovou skupinu (mediální, finanční i obsahový popis konkrétních médií v rámci jednotlivých mediatypů - vhodnost televizních a rozhlasových stanic, tiskových titulů, internetových portálů i OOH medií v přímé závislosti k dané mediální kampani)
Stanovení cílů kampaně pro mediální plán a sestavení mediálního briefu
Nalezení vhodné cílové skupiny k oslovení
Stanovení efektivní hranice finančních výdajů
Optimalizace finančních rozpočtů vzhledem k cílům kampaně a cílové skupině
Tvorba strategického mediálního plánu a návrh rozdělení médií – vytvoření media-mixu, stanovení optimálních parametrů kampaně. Strategický plán vychází z potřeb a cílů marketingové a reklamní strategie a zároveň respektuje požadavky trhu, aktivity konkurenčních společností a sezónní prodejnost či vnímání image společnosti. Jeho cílem je určit směr, načasování a sílu kampaně.