1. Katalog dodavatelů
  2. Nonstop služby
  3. INKAM, s.r.o.

Činnost:

O firmě:

Poskytujeme služby v oboru Archivace, skartace, evidence, skenování, digitalizace, uspořádání, úschovy, uskladnění a správy dokumentů, archivů a spisoven. Dodáváme kvalitní archivační obaly, krabice, pomůcky a zboží.

Produkty:

Archivace dokumentů

Chybí vám prostor pro Vaše dokumenty nebo platíte za kanceláře a sklady vysoké nájemné? Řešíte problémy se stále narůstajícím objemem papírových dokumentů, faktur, smluv a dalších dokumentů? Potřebujete rychle a spolehlivě nalézt nějaký dokument a nechcete ztrácet svůj čas?
Řešením je bezpečná a spolehlivá archivace a správa dokumentů v moderně vybavených objektech komerční spisovny za optimálních vlhkostních a teplotních podmínek pod trvalým dohledem Státního archivu a zejména bezpečnostních systémů EZS, EPS pro maximální bezpečnost vašich dokumentů.

Uspořádání archivu a spisoven

Potřebujete získat přehled a volnou kapacitu pro další dokumenty? Zakládáte vlastní archiv a nechcete ztrácet čas? Řešením je zpracování evidence a přehledné uspořádání dokumentů ve Vašem archivu, spisovně nebo registraturách a skříních.

Skartace dokumentů

Potřebujete se zbavit starých a nepotřebných dokumentů a nechcete je vyhodit do směsného odpadu? Praktickým a spolehlivým řešením je Důvěrná skartace dokumentů s možností zapůjčení uzamykatelných kontejnerů a jejich výměny.

Skenování a digitalizace dokumentů

Potřebujete mít originály dokumentů v elektronické podobě? Zajistíme pro Vás vše kolem digitalizace dokumentů od A do Z.

Správa archivu a spisoven

Nevíte si rady, nemáte čas starat se o interní archiv, trvá Vám vyhledání dokumentů příliš dlouho? Průběžná správa interního archivu nebo spisovny a péče o Vaše dokumenty včetně vedení evidence a pravidelného skartačního řízení a vyhledávací služby podle Vašich potřeb a požadavků a v souladu s legislativou Vás zbaví starostí a ušetří nejen Váš čas.

Metodický a poradenský servis

Nevyznáte se v pojmech a zákonných povinnostech, nevíte jak dlouho archivovat dokumenty nebo účetní doklady, chcete zefektivnit procesy při nakládání a práci s dokumenty? Nabízíme Vám odborné konzultace a poradenství při zpracování nebo aktualizaci interních směrnic a analýze, nastavení a optimalizaci systémů: Správa dokumentů, Administrativní bezpečnost a Spisová služba.

Kontaktní osoby

Petr Jakl