O nás
V oblastech managementu, řízení lidských zdrojů, strategického řízení, řízení kvality, řízení změn, nákladové a výkonové efektivity a marketingu poskytujeme následující služby a poradenství:
MANAGEMENT – AUDITY A ANALÝZY
1. Audit systému řízení (managementu)
2. Audit procesního řízení
3. Audit personálního řízení
4. Audit poskytovaných služeb - klientský audit a Mystery client
5. Měření a průzkum spokojenosti klientů
6. Měření a průzkum spokojenosti zaměstnanců
7. Komplexní audit zahrnující metody výše uvedené
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ A VZDĚLÁVÁNÍ
1. Kompetenční modely pracovních pozic
2. Analýza vzdělávacích potřeb zaměstnanců
3. Komplexní nabídka vzdělávání (rozvoj odborných a osobnostních kompetencí pracovníků a manažerů)
4. Podpora, koučování, facilitace managementu a pracovních týmů při realizaci změn
STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ A ŘÍZENÍ KVALITY
1. Aplikace metody Balanced Scorecard
2. Aplikace modelu řízení podle cílů
3. Aplikace metody CAF 2006
4. Implementace metody benchmarking (pro obce a města v rámci projektu Benchmarkingová iniciativa 2005)
5. Vzdělávání v oblasti metod řízení kvality
ŘÍZENÍ NÁKLADOVÉ A VÝKONOVÉ EFEKTIVITY
1. Strategické řízení nákladů a výkonnosti
2. Audit rozpočtových procesů – efektivita hospodaření
3. Návrh controllingového systému úřadu ve vazbě na cíle a systém řízení nákladů a výkonnosti Implementace metody rozpočtování s nulovým základem (Zero Based Budgeting)
KOMUNÁLNÍ MARKETING
1. Komunální marketing
2. Kultura organizace
3. Zapojování veřejnosti a tvůrců veřejného mínění
AUDITY IT
1. Hodnocení využívání IT
2. Audit softwarového vybavení a IT technologií ve vazbě na potřeby pracovních pozice
3. Audit bezpečnosti IT
4. Hodnocení kompetencí zaměstnanců ve využívání IT
SOCIOLOGICKÉ STUDIE, VÝZKUMY
1. Analýzy, studie, akční a evaluační výzkum
DOTAČNÍ PORADENSTVÍ
1. Projektové poradenství a dotační management (využití dotačních zdrojů z EU)
2. Příprava projektů (projektových žádostí) na klíč
3. Poradenství a konzultace při administraci projektových zdrojů EU
HR ANALÝZY - MĚŘENÍ POTENCIÁLU ZAMĚSTNANCŮ
1. Měření preferovaných potřeb zaměstnanců a jejich naplnění (dotazníky spokojenosti)
2. Profily vedoucích zaměstnanců - kariérové zaměření, profesionální typ, racionální systém posuzování pracovního místa, analýza osobního potenciálu, silných stránek a příležitostí k rozvoji, styly vedení apod.
3. Testování potenciálu zaměstnanců ve vazbě na profesiogramy pracovních pozic.