Popis: zprostředkování práce Druh: administrativa, IT, management, obchod apod. Specifikace: - externí spolupráce - homeoffice - mám zkušenosti s dodavatelsko-odběratelskými vztahy, skladovým hospodářstvím a fakturací, ovládám základy mzdového účetnictví a Zákoníku práce, mohu nabídnout služby osobního asistenta - péče o osobní i pracovní diář, objednávky služeb a zboží, - e-mail management, internetové služby, správa firemního webu, e-shopu a sociálních sítí, vyřizování telefonátů, domluva schůzek, komunikace s úřady, plánování akcí, zajišťování služebních cest, rezervace jízdenek, letenek a ubytování apod. - pracovat mohu v průběhu celého dne i o víkendech, jsem schopen být k dispozici maximum času, docházet do firmy či kanceláře občas mohu, přesto je ale pro mne prioritou spolupráce externí Termín: dohodou Lokalita: Plzeňský, Středočeský kraj, Praha Cena: nabídněte
Platnost poptávky: 1 měsíc.
Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Tachov.