Popis: administrativní pracovník/ce Specifikace: - hledáme komunikativní osobnost se SŠ vzděláním a pozitivním přístupem k práci Náplň práce: - vystavování, evidence a třídění vstupních a výstupních firemních dokladů - práce s peněžní hotovostí - zodpovědnost za přijímání tel. hovorů a návštěv - podpora technického a obchodního oddělení, administrativa, vyřizování reklamací - komunikace se zákazníky a úřady, příprava korespondence, příjem a třídění příchozí pošty, zajištění expedice zboží Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou, znalost MS Office na uživatelské úrovni - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) - spolehlivost, pečlivost a reprezentativní vystupování - zkušenost s ekonomickým systémem Pohoda výhodou Nabízíme: - práci na HPP a dobu neurčitou - pracovní doba: 8.00 – 16.30 - práci v mladém kolektivu ve stabilní a prosperující společnosti - další vzdělávání a školení, seberealizaci v oboru, příjemné pracovní prostředí - možnost profesního a osobního růstu, přístup k nejmodernějším technologiím IT v dynamickém prostředí - atraktivní, pečlivý systém proškolování a doškolování zaměstnanců - výhodný nákup HW, SW za skladové ceny - pozice je vhodná i pro absolventy Termín realizace: dohodou Lokalita realizace: Humpolec Odhadovaná cena: 19.000 – 25.000 Kč
Další informace: životopis a motivační dopis zasílejte na e-mail viz příloha
Platnost poptávky: 1 měsíc.
Profil poptávajícího: soukromá osoba z okresu Pelhřimov.