1. Katalog poptávek
  2. Software
  3. Poptávka: ekonomický software pro reklamní agenturu
Firemní Detailní Archivní

Poptávka Ekonomický software pro reklamní agenturu

Více informací
Poptávám software: ekonomický (účetní)

Účel použití:
Specifikace (popis softwaru): Pořádáme výběrové řízení na dodávku ekonomického softwaru – jsme reklamní a komunikační agentura CZECH PROMOTION group, s.r.o. ( a další dceřiné společnosti CZECH PROMOTION print, s.r.o. – zabývající se reklamními tiskovinami, a CZECH PROMOTION consulting, s.r.o. – zabývající se taktéž reklamou a marketingem).

V současné době vedeme v sídle firmy vlastní zakázkový a na něj navazující fakturační systém (ve formě intranetu postaveného na PHP a MySQL). Účetnictví nám zpracovává externí účetní kancelář. Zvažujeme dvě možné varianty zavedení účetnictví, popřípadě celkového nového ekonomického systému v naší společnosti.

1) Účetní software


2) Komplexní ekonomický informační systém

a) Jenž bude schopen navazovat na náš současný zakázkový systém, (bude v něm veškerá historie zakázek)

b) Bude zcela odlišný od našeho současného řešení (povedeme v něm jak zakázkovou evidenci, sledování nákladů na jednotlivé zakázky, schvalování přijatých faktur jednotlivými zaměstnanci, objednávkový systém, následná fakturace a import do účetnictví)




Pro specifikaci udávám možné počty uživatelů pro jednotlivé výše uvedené varianty - pro bod 1) pouze cca 4 uživatelé, pro bod 2) bude u každé ze tří společností cca 5-8 uživatelů


Máme definované požadavky jak na účetní software tak na celkový ekonomický software společnosti – jak na kvalitu nabízených řešení a služeb, tak na kompatibilitu se současným zakázkovým systémem.
Rozhodujícím faktorem pro výběr bude i celková cena – preferujeme co nejpřesnější vyčíslení nákladů – bez dalších skrytých.
Dalším velmi důležitým faktorem je doba realizace dodávky a samotné implementace – klademe důraz na zavedení nového systému (tedy již odzkoušeného) k začátku následujícího roku.

Očekáváme nabídky, na jejichž základě uskutečníme užší výběr – v němž budou mít možnost jednotlivé vybrané společnosti odprezentovat svá řešení a při ústním jednání upřesnit své nabídky.

Nabídky očekáváme nejpozději do 23.-25.09.2008.

Bližší specifikace našich požadavků:
Kategorie – kvalita řešení a služeb
-Oboustranný homebanking (zaúčtování bankovních výpisů bez nutnosti přepisování, export bankovních příkazů do el. Bankovnictví – Raiffeisenbank, a.s. – eKonto)
-Rekapitulace pohledávek a závazků po splatnosti (seznam upomínovatelných pohledávek, včetně doplnění individuálních textů pro 1., 2. a poslední upomínku)
-Možnost uzamčení období, omezení přístupových práv (pouze nahlížení,editace, atd.,…)
-Pravidelné upgrady na základě legislativních změn
-Pozdější dokoupení mzdové agendy
-Sestavení a přímý tisk DPH přiznání s možností elektronického odeslání, vytvoření opravných nebo dodatečných daňových přiznání k DPH
-Nastavení vlastního výkaznictví
-Možnost vytvoření vzorových dokladů, jejich kopírování
-Možnost volitelného účtového rozvrhu s nastavitelnou analytikou účtů
-Sledování saldokont účtů
-Členění dokladů na střediska, zakázky, činnosti
-Možnost zpětných oprav v prvotních dokladech s automatickou vazbou do ostatních evidencí
-Tisknout čárové kódy k přijatým fakturám (možnost sledovat oběh dokladů)
-Pokud software pracuje na bázi modulů – mít možnost nákupu pouze zvolených modulů
-Možnost vedení jednotlivých zakázek
-Možnost sledování ekonomiky jednotlivých zakázek, ve vztahu k obchodníkovi, období, klientovi, typu zakázky
-Možnost elektronického oběhu a víceúrovňového schvalování došlých faktur odpovědnými osobami
-Možnost přidělování provizí obchodníkům (k jednotlivým zakázkám)

Kategorie – kompatibilita se současným systémem
-Možnost vést účetnictví 3 společností (navazující na jednotlivé zakázkové systémy)
-Převodový můstek pro salda účtů ze současného účetního programu Stereo
-Převodový můstek pro stávající zakázkový a fakturační systém vedený na intranetu postavený v PHP a MySQL
-Doba realizace do 2 měsíců

Kategorie – Cena
-Celková cena za dodávku softwaru (3firmy, x uživatelů pro různé varianty dodávky)
-Celkové náklady na zavedení sytému včetně vstupního školení, implementace, poradenství atd.
-Dodatečné náklady (náklady na technické vybavení)
-Roční náklady spojené s provozem (upgrade, hot line, atd…..)

Profil poptávajícího: firma z Prahy.

Děkuji za nabídky.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Datum zadání:
18. 9. 2008
Kraj:
Česká Republika
Kategorie:

Potřebujete kontakt?

Vyplňte formulář a my Vám ZDARMA pošleme další informace.

Podobné poptávky

Poptávka: jednorázové nastavení konverzí v Google Tag manageru, Praha

Václav F. před 1 dnem

Poptávka: spolehlivý antivir na počítač, Praha

Janis J. před 3 dny

Poptávka: trvalá licence Microsoft Office pro malou firmu nebo domácnost, Praha

Janis S. před 3 dny

Více poptávek přímo na Váš e-mail Mám zájem

Poptávka: IT specialistu na vytvoření webu a eshopu pro náš nový projekt, Praha

Jan N. před 4 dny

Poptávka: stravovací systém pro naši základní školu, Nymburk

Martina S. před 5 dny

Poptávka: rezervační systém pro penzion, celá ČR

Radko P. před 1 týdnem