Popis: - pro náš úřad potřebuji vyhotovit pasport budovy týkající se naší chalupy - tato administrativní úloha je nezbytná pro úřední evidenci - dům je oficiálně zapsán v katastru nemovitostí, ovšem od roku 1976 existuje přístavba, která v katastru stále není řádně zaregistrovaná - tato situace vyžaduje úpravu a sladění evidenčních údajů - minulý rok jsme obdrželi výzvu týkající se opravy nesouladu v katastrální evidenci, což nás přimělo začít řešit tento problém - ke konci loňského roku jsme dokončili vyhotovení geometrického plánu, ale nadále potřebujeme zpracovat pasport celé budovy - minulý majitel nemovitosti, zastoupený realitní kanceláří RK REMAX, nám navzdory žádostem nedodal žádný pasport budovy a ani nás neinformoval o existenci stavby bez oficiálního povolení
Specifikace: - jedná se o dvoupatrovou budovu s přístavbou, která přesahuje standardní strukturu objektu - přízemí budovy zahrnuje: - dvě obytné místnosti a chodbu, které poskytují základní obytný prostor - zvýšené přízemí obsahuje: - funkčně řešenou kuchyni, koupelnu se sprchou a toaletu - první patro sestává z: - jedné větší místnosti a chodby vedoucí do ostatních prostor - ve zvýšeném prvním patře se nachází: - půda s potenciálem pro skladovací či jiné využití - budova také zahrnuje sklepní prostory umístěné pod přízemím, poskytující dodatečný úložný prostor - přístavba, která není propojená s hlavní budovou, leží pod zvýšeným přízemím a obsahuje: - tři až čtyři místnosti a další půdní prostory
- chci se zeptat na několik věcí: - 1) zda by byla možná osobní návštěva a zaměření domu - preferovali bychom termíny během víkendu, nebo v pondělí či pátek po předchozí domluvě, protože se během týdne v nemovitosti obvykle nezdržujeme - 2) jaké jsou předpokládané náklady a časové rámce pro dokončení potřebného pasportu budovy?
Lokalita: - Solopysky u Loun, kde se nachází naše chalupa vyžadující administrativní úpravy
Termín: - termín provedení prací bude stanoven na základě vzájemné dohody, v závislosti na dostupnosti obou stran
Profil poptávajícího: soukromá osoba z města Solopysky
Pasport budovy je důležitý dokument, který poskytuje podrobný přehled o nemovitosti, zahrnující technické parametry, dispozici a stav jednotlivých částí objektu. Tento dokument je často vyžadován úřady pro účely evidence, územní plánování nebo rekonstrukce. Pasportizace pomáhá udržovat aktuální informace o budově a zajišťuje, že veškeré změny či úpravy probíhají v souladu s platnými předpisy.