Popis: zařízení interiéru obchodní kanceláře Specifikace: - dodávka a montáž nábytku podle odsouhlaseného návrhu a dodávka stolu a 6 ks židlí do čekací zóny (mimo poptávaný prostor) - osvětlovací prvky, malba, rozvody a případné stavební úpravy interiéru nejsou předmětem dodávky - jedná se o kontaktní místo určené k jednání se zákazníky, vyřizování smluv a objednávek Požadavky na zařízení interiéru: - v kanceláři budou umístěna 3 pracovní místa pro styk se zákazníky - každé pracovní místo musí být vybaveno pracovním stolem (každý pracovník bude mít své PC), kontejnerem, stolem/pultem pro zákazníky a 2 místy k sezení pro zákazníky - dodavatel může navrhnout i barevné řešení stěn - součástí prostor by měl být i příruční archiv - v případě nedostatečného prostoru bude umístěn v zázemí Popis interiéru: - vstupní dveře do obchodních prostor jsou dvoukřídlé prosklené a budou opatřeny průsvitnou fólií s identifikačními prvky - po pravé straně je umístěno topení a nad ním je výklenek vhodný pro umístění polic apod. - na protilehlé straně je velké okno do dvorního traktu, pod kterým je opět topné těleso - v levém zadním rohu u okna je vstup do zázemí (kuchyňka, WC) pro personál - stropy jsou částečně klenuté, podlaha dřevěná – bude opatřena zátěžovým kobercem v nejfrekventovanějších místech Termín: pro podání nabídek - 18.07.2011, změny a odsouhlasení návrhu, ceny & objednávka - 22.07.2011 Termín pro dokončení realizace: 11.08.2011 Nabídka musí obsahovat: - návrh interiéru - soupis prvků s jednotkovými cenami - cenu montáže a celkovou cenu včetně dopravy - termín realizace Lokalita: Litoměřice