Popis: obchodní referent/ka Pracovní poměr: hlavní Náplň práce: - komunikace se zákazníky, získávání nových obchodních příležitostí - vytváření nabídek pro zákazníky - zadávání objednávek, sledování průběhu objednávek - fakturace, administrativní práce uložené vedoucím oddělení - administrativní podpora obchodních zástupců - spolupráce s marketingovým a nákupním oddělením Požadujeme: - SŠ nebo VŠ vzdělání (ideálně technického směru) - jazykové znalosti podmínkou (AJ) - výbornou znalost práce na počítači (MS Excel, MS Word, MS Outlook, Adobe) - znalost SAPu výhodou - výborné komunikační schopnosti, obchodní dovednosti a orientaci na zákazníka - samostatnost, pečlivost, spolehlivost - řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: - zázemí úspěšné stabilní české společnosti, zaměstnanecké benefity - možnost profesního růstu - firemní benefity Termín: nástup ihned/nebo od 1.7.2013 Lokalita: Praha Mzda: 20.000 - 25.000 Kč
Další informace: zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na zmíněnou e-mailovou adresu - viz příloha
Platnost poptávky: spěchá.
Profil poptávajícího: firma z okresu Praha - hl. město.