Nákup kancelářských potřeb

MH
Martina H. před 2 měsíci
#1012413 • Liberecký • Výrobky
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb

- Drobnými kancelářskými potřebami se rozumí psací potřeby, mapy, rychlovazače, zakládací obaly, bloky, pořadače, spisové desky, archivační boxy, děrovačky, sešívačky, nůžky, lepidla, izolepy, kancelářské sponky, popisovače, zvýrazňovače, obálky a poštovní tašky, kancelářský papír atd.

Lokalita:
- okres Česká Lípa

Termín pro podání nabídek:
- 24.10.2024 ve 12:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 1012413
Datum zadání 8. 10. 2024
Datum zveřejnění 8. 10. 2024
Datum ukončení 24. 10. 2024
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Liberecký
Kategorie Výrobky

Podobné zakázky

MM
AM
Nákup kancelářských potřeb
Alena M. před 19 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
KF
Dodání kontejnerů
Kateřina F. před 19 hodinami
JK
Dodání kancelářských produktů
Jurčová K. před 20 hodinami

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.