Nákup kancelářských potřeb

LH
Lenka H. před 11 lety
#156115 • Celá ČR • Výrobky
Popis:
- zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb na základě uzavření rámcové smlouvy
- bližší informace poskytne na vyžádání zadavatel veřejné zakázky
Termín:
- od 1. ledna 2014 do 31. prosince 2014
Kritéria:
- nabídková cena (70 %)
- rozsah a úroveň poskytovaných služeb (30 %)
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 156115
Datum zadání 28. 8. 2013
Datum zveřejnění 27. 8. 2013
Datum ukončení 20. 9. 2013
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Celá ČR
Kategorie Výrobky

Podobné zakázky

Více zakázek přímo na Váš e-mail.
JP

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.