Nákup mediálního prostoru pro realizaci integrované marketingové kampaně II

Lenka Š. před 11 lety
#206194 • Celá ČR • Reklama
Popis:
- realizace kampaní na klíčových trzích příjezdového cestovního ruchu ČR v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v mediální strategii a mediaplánu
Termín:
- od 1. srpna 2014 do 31. prosince 2014
Kritéria:
- celková nabídková cena (70 %)
- kvalita správy a monitoringu efektu kampaní (30 %)
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 206194
Datum zadání 1. 6. 2014
Datum zveřejnění 30. 5. 2014
Datum ukončení 14. 7. 2014
Cena 40 531 000 Kč
Druh Služby
Kraj Celá ČR
Kategorie Reklama

Podobné zakázky

VH
Správa online kampaní
Vendula H. před 3 dny
PS
On-line mediální kampaň -
Petr S. před 3 dny
TJ
Poskytování služeb reklamy
Tomáš J. před 4 dny
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
Podpora marketingových aktivit
Ondřej Š. před 6 dny
RK
Dodávka USB Flash disků
Radek K. před 6 dny
DB

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup mediálního prostoru pro realizaci integrované marketingové kampaně II

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.