Nákup kancelářských potřeb dodavatelem zaměstnávajícím osoby se zdravotním postižením

ED
Eva D. před 10 lety
#259446 • Karlovarský • Výrobky
Popis:
- zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb a papíru pro potřeby města
Lokalita:
- okres Cheb
Termín:
- od března 2015 do 28. února 2016
Kritéria:
- výše celkové nabídkové ceny sortimentu A (50 %)
- výše celkové nabídkové ceny sortimentu B (30 %)
- výše celkové nabídkové ceny sortimentu C (20 %)
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 259446
Datum zadání 23. 2. 2015
Datum zveřejnění 21. 2. 2015
Datum ukončení 12. 3. 2015
Cena 570 000 Kč
Druh Dodávky
Kraj Karlovarský
Kategorie Výrobky

Podobné zakázky

JP
Dodání štítků
Jolana P. včera
Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb dodavatelem zaměstnávajícím osoby se zdravotním postižením

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.