Podpora a rozvoj celoresortního Helpdesku

Adriana Ř. před 10 lety
#268042 • Praha a okolí • Software
Popis:
- dodání licencí produktu CA Service Desk Manager, poskytnutí standardní podpory při provozu řešení CA SDM včetně zajištění nadstandardní podpory
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- od 1. července 2015 do 36 měsíců
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena bez DPH
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 268042
Datum zadání 3. 4. 2015
Datum zveřejnění 3. 4. 2015
Datum ukončení 21. 4. 2015
Cena 3 200 000 Kč
Druh Dodávky
Kraj Praha a okolí
Kategorie Software

Podobné zakázky

Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Podpora a rozvoj celoresortního Helpdesku

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.