Zajištění podpory a rozvoje celoresortního Helpdesku - II.

Adriana Ř. před 10 lety
#279976 • Praha a okolí • Software
Popis:
- dodání licencí produktu CA Service Desk Manager, poskytnutí standardní podpory při provozu řešení CA Service Desk Manageru včetně zajištění nadstandardní podpory
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- od 1. července 2015 do 2 let
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 279976
Datum zadání 28. 5. 2015
Datum zveřejnění 28. 5. 2015
Datum ukončení 15. 6. 2015
Cena 2 700 000 Kč
Druh Služby
Kraj Praha a okolí
Kategorie Software

Podobné zakázky

PB
Dodání ITSM nástroje pro NAKIT 2
Pan B. před 45 minutami
JD
Nákup licencí Microsoft
Josef D. před 3 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Zajištění podpory a rozvoje celoresortního Helpdesku - II.

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.