Nákup kancelářských potřeb

Renata Š. před 8 lety
#369885 • Moravskoslezský • Papír
Popis:
- dodání kancelářských potřeb v režimu náhradního plnění na základě dílčích písemných objednávek zadavatele
Lokalita:
- okres Frýdek-Místek
Termín:
- do 31. srpna 2017
Kritéria:
- nejnižší nabídková cena bez DPH
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 369885
Datum zadání 2. 8. 2016
Datum zveřejnění 1. 8. 2016
Datum ukončení 19. 8. 2016
Cena 150 000 Kč
Druh Dodávky
Kraj Moravskoslezský
Kategorie Papír

Podobné zakázky

KA
Dodávka xerografického papíru
Kateřina A. před 2 dny
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
LZ
Dodání pytle papírového
Libuše Z. před 10 dny
DG

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.