Vybavení objektu kancelářským vybavením

AW
Alena W. před 4 lety
#644571 • Ústecký • Nábytek
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je vybavení objektu kancelářským vybavením

Jedná se o dodávky kancelářských stolů, odkládacích stolů, kancelářských skříněk, kontejnerů, policových skříní s nástavbami, šatních skříní, polic, nástavců, podstavců, kuchyňských skříněk s pracovní deskou, jednacích židlí, desek na zeď, stojanových věšáků a skladových regálů

Lokalita:
- okres Ústí nad Labem

Termín pro podání nabídek:
- 18. 05. 2021 v 8:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 644571
Datum zadání 27. 4. 2021
Datum zveřejnění 25. 4. 2021
Datum ukončení 18. 5. 2021
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Ústecký
Kategorie Nábytek

Podobné zakázky

PO
JM
Dodávka kartoték
Jan M. včera
JK
Pořízení lůžek
Jakub K. včera
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
ZP
Nákup vitrín
Zuzana P. včera
IH
Dodání židle skládací
Ivana H. před 2 dny
LV

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Vybavení objektu kancelářským vybavením

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.