Nákup kancelářských potřeb

RP
Robert P. před 2 lety
#762885 • Královéhradecký • Výrobky
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup kancelářských potřeb

- 1) Celoplastové kuličkové pero - 200 ks

- 2) CD disk CD-R 80 min, 700MB ,52 x, balení 50 kusů – 4 balení (200 kusů)

- 3) Archivační spona plastová, balení 50 ks + 1 přenašeč - 6 balení

- 4) Kvalitní drátky do sešívačky např. Rapid, Leitz, Rapesco, 26/6 mm, galvanizované, balení 1000 ks v krabičce – 150 krabiček

- 5) Sešit A4, typ 464, 60 listů, provedení linka – 5 kusů

Lokalita:
- okres Hradec Králové

Termín pro podání nabídek:
- 09.09.2022 v 9:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 762885
Datum zadání 2. 9. 2022
Datum zveřejnění 2. 9. 2022
Datum ukončení 9. 9. 2022
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Královéhradecký
Kategorie Výrobky

Podobné zakázky

JC
VF
Dodávka video laparoskopu HD EndoEye II
Všeobecná F. před 6 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.