Nákup a dodání kancelářských potřeb

LM
Luboš M. před 2 lety
#784871 • Ústecký • Výrobky
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je nákup a dodání kancelářských potřeb

- Linkovaný školní sešit A4 economy class vyrobený z recyklovaného papíru o obejmu 40 listů

- Linkovaný školní sešit A5 economy class vyrobený z recyklovaného papíru o obejmu 40 listů

- Linkovaný sešit A4 s pevnými deskami o objemu alespoň 60 listů

- Linkovaný sešit A5 s pevnými deskami o objemu alespoň 60 listů

- Spisové desky formátu A4 s tkalounem bez hřbetu a štítku v černé barvě

Lokalita:
- okres Ústí nad Labem

Termín pro podání nabídek:
- 18. 11. 2022 v 9:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 784871
Datum zadání 8. 11. 2022
Datum zveřejnění 8. 11. 2022
Datum ukončení 18. 11. 2022
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Ústecký
Kategorie Výrobky

Podobné zakázky

JC
VF
Dodávka video laparoskopu HD EndoEye II
Všeobecná F. před 8 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
ZP

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Nákup a dodání kancelářských potřeb

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.