Propagace České republiky prostřednictvím festivalu skla a umění

Lenka Š. před 13 lety
#80993 • Celá ČR • Reklama
Popis:
- realizace propagačních a marketingových aktivit sloužících na podporu a rozvoj domácího a příjezdového cestovního ruchu České republiky v rámci druhého ročníku festivalu zaměřeného na sklo, bižuterii, umění a design.
Termín:
- do října 2012
Kritéria:
- nabídková cena (60 %)
- kvalita předloženého řešení marketingových nástrojů (40 %)
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 80993
Datum zadání 8. 3. 2012
Datum zveřejnění 6. 3. 2012
Datum ukončení 15. 3. 2012
Cena 1 250 000 Kč
Druh Služby
Kraj Celá ČR
Kategorie Reklama

Podobné zakázky

VH
Správa online kampaní
Vendula H. před 2 dny
PS
On-line mediální kampaň -
Petr S. před 2 dny
TJ
Poskytování služeb reklamy
Tomáš J. před 3 dny
Více zakázek přímo na Váš e-mail.
Podpora marketingových aktivit
Ondřej Š. před 5 dny
RK
Dodávka USB Flash disků
Radek K. před 5 dny
DB

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Propagace České republiky prostřednictvím festivalu skla a umění

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.