Podpora provozu aplikačního software a zajištění provozu kontaktního centra pro podporu klientů

KK
Karel K. před 13 lety
#83905 • Praha a okolí • Software
Popis:
- podpora provozu aplikačního software LEK13 a DIS13 a provoz kontaktního centra pro podporu klientů, využívajících aplikace LEK13 a DIS13
Lokalita:
- okres Praha - hl. město
Termín:
- do 2 let
Kritéria:
- celková nabídková cena bez DPH
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 83905
Datum zadání 29. 3. 2012
Datum zveřejnění 28. 3. 2012
Datum ukončení 24. 5. 2012
Cena 13 300 000 Kč
Druh Služby
Kraj Praha a okolí
Kategorie Software

Podobné zakázky

EJ
Dodání firewall
Eduard J. před 10 hodinami
EJ
Dodání firewall
Eduard J. před 10 hodinami
JP
Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Podpora provozu aplikačního software a zajištění provozu kontaktního centra pro podporu klientů

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.