Zajištění callcentra a helpdesku informačních systémů

MP
Martin P. před 4 měsíci
#980343 • Praha a okolí • Software
Podrobný popis:
- předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra a provozu helpdesku, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory

- a) Implementace a zaškolení operátorů

- b) Technické zabezpečení call centra a helpdesku formou služby

- c) Personální obsazení call centra a helpdesku na první úrovni podpory v rozsahu minimálně 3 a maximálně 10 přihlášených operátorů

- d) Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do ServiceDesku zadavatele

- e) Kontrolní přístup do call centra pro zadavatele

Lokalita:
- okres Hlavní město Praha

Termín pro podání nabídek:
- 14. 08. 2024 ve 15:00 hodin
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se
Číslo zakázky 980343
Datum zadání 16. 7. 2024
Datum zveřejnění 15. 7. 2024
Datum ukončení 14. 8. 2024
Cena neuvedeno
Druh Dodávky
Kraj Praha a okolí
Kategorie Software

Podobné zakázky

EJ
Dodání firewall
Eduard J. před 3 hodinami
EJ
Dodání firewall
Eduard J. před 3 hodinami
JP
Nákup licencí FortiGate
Jindra P. před 22 hodinami
Více zakázek přímo na Váš e-mail.

Ještě více zakázek přímo na Vás e-mail

Stačí vyplnit Váš kontakt a my se ozveme s dalšími informacemi.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.

Zajištění callcentra a helpdesku informačních systémů

Máte-li zájem o více informací či o kontakt na zákazníka, vyplňte formulář níže a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.

Odesláním souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a obchodními podmínkami.